CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday 14 October 2012

T.E.R.I.M.A.K.A.S.I.H.C.I.K.G.U.

salam..

terima kasih kepada cikgu2 yang telah membuat majlis yang tak seberapa tuh..saya hargainya dan saya akan  ingat sampai bile2..even saya tak sempat bergambar ngan cikgu2 semua..
saya mintak maaf kalau saya ada banyak complain pasal majlis uh..

erm..thanx a lot coz sanggup mengajar walaupun sekejap..i am really appreciate it..kepada Cikgu Huda saya ingin mintak maaf banyak2..saya tahu saya ada bnyak buat salah..harap cikgu sedia memaafkan..thanx coz da mngajar sejarah..actually saya memng tak minat sejarah..p makin lame saya jadi mkin minat lax subjek nih..& for Cikgu Asni..tahnx coz da ngajor bahasa melayu..

saya ingin mintak maaf ngan cikgu dari hujung rambut sampai hujung kaki..maafkan segala kesalahan dan minta cikgu2 halalkan segala ilmu yang telah dicurahkan..
hurm..sedih plax rase..klau boleh tak nak bagi cikgu2 balik.huhu..sedih gax coz x sempat nak bergambar ngan cikgu2 semua..

hurm...saya akan doakan yang terbaik untuk cikgu dan harap kite dapat berjumpa lagi suatu hari nanti even tak pasti hari tersebut masih wujud bagi saya atau tidak..
saya doakan agar Cikgu Huda & Cikgu Asni menjadi guru yang terbaek & cemerlang didunia mahupun di akhirat....jasa mu takkan ku lupa

INGAT!! JANGAN MARAH2..6T CEPAT TUA THEN TEROZ TAK CUTE..


untuk awak..saya rase sedih sangat coz tak dapat wat wak happy pada hari terakhir awak... I've tried to forget u.. but still can't.. saya mintak maaf banyak2..saya tahu sepanjang perkenalan kite saya banyak buat awak sedih,kecik hati,kecewe & macam2 lagi lah..harap awak tak simpan dalam hati..
walaupun kite dah tak ade pape..tapi saya rase pelik..saya rase cemburu plax bile tngok awak rapat2 ngan laki lain..huhu..x pe r..saya gembire bile tengok awak pakai pemberian saya uh..harap awak dapat jagenye elok2..anggap ia seperti hati saya yang awak dah ambik..
hurm...ikhlas dari lubuk hati saya..saya ingin menyatakan bahawa saya still sayang awak..sampai bile2..& saya memng tak dapat nak lupekan awak..saya harap awak berdoa kepada ALLAH supaya saya dapat lupekan awak..pasal status2 bodoh saya uh..saya mintak maaf kalau awak terasa..
kalau awak berada di tempat saya skunk ni...mungkin awak tahu ape yang sedang saya rasekan skunk..

tak pelah..biarlah saya pendam perasaan ini..& saya tak terfikir untuk mulekan cerita yang baru kerna saya takot cerita diantara kite ini akan berulang kembali..

HARAP AWAK AKAN GEMBIRA DAN BAHAGIA DI SAMPING ORANG YANG TERSAYANG
SAYA SENTIASA MENDOAKAN KEBAHAGIAAN AWAK DUNIA DAN AKHIRAT

TERIMA KASIH KERNA HAPPYKAN SAYA WALAUPUN SEKEJAP

-ILYUJ-

-Peace No Love-

0 comments: