CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday 25 October 2012

mengharap perubahan


…salam…
kenapa??kenapa??kenapa??.....haish…itulah persoalan yang bermain di fikiranku sekarang ini..hurm..aku tak tahulah kenapa…dah macam2 aku buat untuk lupakan 'dia'..tapi still tak dapat..

hurm…aku tak tahu apa lagi aku harus buat..aku tak sanggup untuk meneruskan hidup jika aku terus ingatkan 'dia'even aku tahu 'dia' dah padam aku dari hidupnya..tapi aku tetap tak boleh untuk lupakan 'dia'

## awak..even saya tahu awak membenci dan membuang saya dari hidup awak tapi saya nak awak tahu yang saya still sayangkan awak..saya tahu awak memang dah lupakan dan buang semua benda yang berkaitan dengan saya…hurm…saya tak boleh buat apa2 sebab awak bukan milik saya..awak jangan risau selagi ALLAH izinkan saya..saya akan jaga pemberian awak & suatu hari saya akan pulangkan semula even saya tak pasti hari tersebut masih wujud atau tidak




-Peace No Love-

0 comments: