CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday 29 October 2012

perasaan yang sedang aku lalui


…salam…


Ya ALLAH,jika menyintai DIA adalah takdirku
Maka kekalkan lah perasaan itu

Ya ALLAH,jika merindu DIA adalah dari redha-Mu
Maka kekalkan lah perasaan itu

Ya ALLAH,jika bertemu dengan DIA adalah dari kehendak-Mu
Maka berilah aku kesempatan itu

Ya ALLAH,jika berpisah dengan DIA adalah dari ujian-MU
Maka pertemukanlah kembali KAMI

Ya ALLAH,jika mengingati DIA hanya membuatku terseksa
Maka lupakan lah aku daripada mengingati DIA

Ya ALLAH,jika pertemuan itu sekadar untuk ditangisi
Maka lebih baik ia tidak pernah berlaku

Ya ALLAH,jika DIA rasakan apa yang sedang aku rasakan
Maka kuatkanlah perasaan itu

Ya ALLAH,jika DIA bukan takdirku
Maka lunturkan lah semua perasaan aku pada DIA

Kembalikan lah aku pada permulaan cerita hidupku..lupakan lah aku pada kenangan yang menyedihkan,menyakitkan & yang menyeksakan ini


-Peace No Love-

0 comments: