CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday 27 October 2012

cerite hari ini


…salam..
Eh..?? hari ni hari raye lagi kerw?? Owh…patot larh ayah kejutkan aku awal2..hehe..actually bangun awal..lepas solat subuh baring2.terus tertidor…huhu..tu lah akibat kalau online sampai lewat malam..hahaha…tersentap aku..tengah syok2 layan mimpi..tetibe jerk pintu bilik  kene kutuk kuat2..(dum,dum,dum)…huh..terus terkejot aku..ingatkan sape..rupa2nya ayah aku da….
Mula2 aku ingat dia nak ajak pergi melapah lembu..rupanya nak suruh hantar ibu pergi Bandar..haish..ape bolei buat…ikot jela..nak lawan nanti jadi tanggang pulax…hehe..(konon anak soleh)
Actually nak or tak memang aku kene gax keluar hari ni coz nak pergi buat rawatan..hehehe…tapi rase macam bodo jerk..dah lah kene bangun pagi2..dah siap2..start moto..then pergi larh at tempat uh..pergi2..doktor pulax tak dek..haish..BENKEK giler..!!mana tidaknye…mase call cakap dia free..then bile pergi tempat rawatan…tutup..argh..!!! PANAS betol…so balik larh rumah…
Sampai2 jerk rumah..rehat2 jap..akak pulax swuh hantar dia pergi Bandar coz nak beli tiket,nak print kerja dia,n macam2 lagi larh…aku lagi larh suke..bukan ape..suke coz dapat LENJAI moto ayah..hahaha..(gelak jahat) bandar pulak lenggang hari ni..aku pom pelik mane lah semua rakyat2 negeri pahang pergi..memang kosong giler larh jalan hari ni..polis pom tak dek...ingat bolei larh nak LENJAI sampai petang..huh..ibu pulax buat cending..dia kirim macam2..swuh beli tepung kek lah itu,ini..haish macam2..nak tak nak kene gax lah tolong belikan..
Sampai2 jerk at kedai kek..just dua barang jerw yang ade tepung n susu tepung…hurm…then dia pom swuh larh pergi cari at kedai kek yang lain…pergi2 kedai tutup..pergi kedai yang lain tutup gax..hurm..benci betol aku…then akak nak pergi buat kerja dia at cc..ingatkan bukak..pergi2 tutup dah…hurm…melepas aku nak lepak2 dlam tempat beraircond..haha..
Paz tuh call ibu..tanye dia cc mana lagi yang murah..tetibe jerk dia marah2…tak pasal2 kene balik..hurm…so balik larh..bukan ape..dia cakap dia nak buat kek sebab kawan lama dia nak datang..huh..tengah syok2 buat kek..kawan dia text..katanya tak jadi hari ni..coz kawan dia ade hal…haish..memang macam bodo larh..
Ingat hari ni bolei larh pergi photoshoot ngan akak..dah ibu wat cending..semua kene cancel..hurm..tak pe lah..akak aku cuti sampai minggu depan..so banyak mase lagi..hehehe..hurm.sampai sini jelah dulu..rase nye nye cukup larh untuk hari ni..ade lagi story mory yang best..aku publish lagi..hehe..

SENYUM..=D




-Peace No Love-

0 comments: