CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday 24 October 2012

hang out

..Salam..

Yeah…!!! abis suda exam…huhuhu…dapat gax relax2 otak hahaha….
then…tnggu mase untuk dapat balik paper exam..hahaha..nervous…..paper sejarah dah dapat..tapi yang pelik kat paper aku jerk yang cikgu tinggalkan pesanan..paper budax2 ni tak dop pulak pesanan..haha..pelik2…

pape hal..yang aku tahu exam sudah tamat..hahaha..waiting for next year…SPM..hahaha…lagi giler cam nih…tahun depan gax sekolah aku uh di convert jadi kolej…huh..masuk pukul 8 balik pukul 5..memang rabak….

erm..hari hang out ngan membe2 lame…actually ajak ramai tapi 3-4 ketul jerk yang free…hahaha..bengkek uh ade gax..tapi pape hal aku tetap enjoys…
layan dax2 nih..huhuhu…hilang sume stress…maklumlah..sume satu kepala..(perangai gila2)..
hahahha…..memang best….kalau ada peluang lagi harap kite bolei hang lagi…thanx korang..
(Nurul Suliana,Nurul Hidayah,Resy Wahyuni)..sayang korang ketat2..
♥ ♥ ♥INGAT!!! BIAR HILANG CINTA,JANGAN HILANG KAWAN♥ ♥ ♥

-Peace No Love-


muke lawa..tapi minta sedekah...hahaha..



hehehe..jangan jelez...



cantek tak beg aku??




senyum..



gadis2 melayu...hahaha

0 comments: