CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday 25 October 2012

kepulangan


…salam…

yeah!!..akhirnya…dapat jugak berkumpul satu family..walupun kekurangan seorang ahli keluarga tapi aku still rasa happy..hurm….esok dah raya..macam bonggok jerk rase..hahaha…hurm..
finally..my sister from Kelantan come back home…hehe…(pura-pura happy)…tak tahulah dia cuti bape hari..hurm…kesian pulak tengok ibu aku..huh..bangun pukul 4 pagi sebab nak pergi ambik dia..actually dia suruh aku..tapi aku tak boleh drive malam2..bukan ape..aku ade penyakit astigmatism(silau) mata aku tak boleh kene cahaya direct..huhuhu
but I am still happy coz dapat berkumpul satu family..just akak aku yang sulung jerk tak dek..tak tahulah dia pergi mana..maybe dia tak dapat cuti kowt..pape hal kepulangannya tetap dinanti even aku tak rapat dengan dia..hahaha..
Keluarga kan lebih penting dari segala2..huhu.(ayat falsafah)..bagus gax akak aku yang dari Kelantan ni balik..sume periuk belangga dia basuh..hahahah…..(aku just goyang kaki)..hahaha..jangan mara ye…nanti kene jual..huhuhu…

Sampai sini je kowt tak tahu nak tambah apa..huhu….jangan risau ade lagi story morry yang best nanti aku publish lagi..hahah…BYE..   

-SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILADHA-

-Peace No Love-

0 comments: