CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday 17 October 2012

tamat sudah ''Cerita Kita''

salam.....

hurm......sediy sangat2...aq ingat dapat r nak bersama dengan 'dia'..tapi...hurm.....setakat sini jela cerita antara aku & 'dia'..actually da lame pom cerita ni berakhir..just mood & emosi kurang elok...so..lambat r sikit nak publish....huhuhu....

sediy tahap gaban aku rase skunk ni...tak tahu ape punca & salah yang aku dah buat..sampai 'dia' sanggup buat cam ni at aku...hurm....berulang kali aku bertanya..tetapi tetap tiada jawapan..ape boleh buat..mungkin ini sudah takdir hidupku..walaupun pahit..terpaksa aku telan jua.....

kepada 'awak' or 'orang tuh'..saya tak tahu ape salah saya pada awak sehingga awak tergamak buat saya cam ni.. dulu saya pernah dikecewakan..saya sudah bertekad untuk tidak bercinta lagi sehingga lah awak hadir...awak hadir dalam hidup saya dengan membawa harapan yang baru....

pada mulanya saya memang sudah tiada perasaan cinta pada mane2 pompan..sehingga saya berkenalan dengan awak....setelah sekian lame kite berhubung saya sudah dapat rasakan perasaan sayang pada awak..even saya tahu awak tak pernah rase macam tuh...

usia tidak menjadi penghalang...tapi itulah alasan yang selalu awak gunakan untuk jauhkan diri dari saya..ye..memang saya sedar...saya memang tidak bergaya seperti mereka yang awak kenal..tapi awak perlu faham bahawa perasaan sayang lebih bernilai dari segala2...

awak pom dah banyak berubah...saya berharap sangat dapat lihat awak yang dulu....tapi...semua sudah terlambat...saya percayakan awak selama ni.tapi cam ni awak balas pada saya?? x pe lah..saya paham...dulu awak sering katakan saya ada pasang lain..tapi skunk...awak buat cam tuh...

sayang awak..sayang sangat2...sampai bila2 pom saya akan sayang awak...walaupun saya tahu awak sudah membenci dan membuang saya jauh dari hidup awak.. dan saya pham kenapa awak buat cam tuh..mungkin dialah yang terbaek untuk awak...so...saya harap awak akan happy bersama dengannya...hurm...

saya takkan lupakan memori pertama kita..dan saya akan simpan & ingat sampai ke hujung hayat saya...saya nak awak tahu.tidak pernah sedetik pom saya lupakan awak dari hidup saya..saya sudah cuba.saya sudah cuba pelbagai cara untuk lupakan awak.tetapi tetap gagal...

kalau ini ialah takdir hidup saya..saya akan terimanya dengan redha...dan jika cinta ini hadir sekadar untuk membuatkan saya kecewa buat kali kedua..saya harap saya tidak akan pernah laluinya dan tidak akan pernah jatuh cinta untuk selamanya...

mungkin mudah untuk awak lupakan saya..tapi...saya tidak bisa lakukannya..kerna..sekali saya sayang selama-lamanya saya tetap sayang....

-Peace No Love-

0 comments: