CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday 6 November 2012

hari ini ( antara gembira,kenangan & harapan)


…salam…

Hari ini…yeah….hari ini pertama kali dalam hidup aku pergi lawatan tanpa mengeluarkan duit..hahaha…actually..aku tak tahu pom hari ni ade lawatan..semalam cikgu bagi borang..aku & budax2 ni memang tak dapat coz kiteorang lepak dalam surau…then, ade orang cakap kalau nak pergi lawatan tuh kene ade borang..so..aku & budax2 ni ingatkan boleh lah enjoy2 coz tinggal kat sekolah…rupenye kene gax ikot..hahah..

Memang macam bongek jerk..ingat nak lepax dalam bengkel..cikgu bengkel lax buat cending..ade ke patot dia halau kiteorang..haha..paztu..nak lari..tibe2 jerk GPK KOKO nampak..ape lagi, kene marah larh..haha..die pakse ikot pergi lawatan..aku & the gang beri alasan tak dop borang..paztu dan2 jerk die ckap tak payah isi borang…huhu…

Mase tunggu bas, ade dalam 5 biji bas.. sebuah jerk bas yang ade air-cond,tapi budax pompan dah kongker bas tuh..haha..naseb baek ade bas sekolah..haha..bas tuh ade air-cond..so, berebut larh nak naek bas tuh..

Erm…lawatn bukan jaoh pom..just pergi muzium kat Pekan jerk..huhu..mule2 memang boring..then…bile dah masuk dalam muzium tuh..rase macam tak nak kuow lax..bukan ape..sebab dalam tuh sejuk..hehe..akak yang jage kat dalam tuh cun2 belake..hehe..(memang gatal)

Tapi yang  tak syok nye sebab tak boleh snap2 gambor..bukan ape..phone aku kan hilang..so tak bolei lah nak snap2..so…just tengok2 & simpan dalam otak jerk…huhu…& thanx pade membe2 yang bagi pinjam phone…(Syafiq & Safuan)..nanti jangan lupe upload..hehe..

Dan aku memang tak paham dengan sorang budax nih..kalau die tengok aku mesti die buat muke tak puas hati..ape masalah die pom aku tak paham..aku memang dah lame bengkak tengok muke die..taw lah die smart..tapi agak2 larh kalau tengok orang pom..haish…tak pe lah..aku doakan die happy dengan ape yang die buat..hehe..
*****
Pada ‘orang tuh’ saye memang tak tahu sampai bile kite harus macam nih..saye just nak berbaek dengan awak..tu jerk..saye tak nak putuskan silturahim..sebab saye tahu..orang yang putuskan silaturahim ni memang takkan bau syurga..saya tak nak tergolong dalam golongan tuh..tapi..saye tak boleh nk pakse awak..hurm…kalau saya tahu mcam ni yang akan berlaku..saye berharap yang saye tak pernah jumpe & kenal awak..saye bukan nak salahkan takdir atau keadaan..tapi..saye tak nak tanggung dose sebab putuskan silaturahim..saye tahu saye bukan lah baek sangat nak bercerite pasal dose2 nih…tapi..jujur saye katekan..kalau saye tahu perkenalan kite nih sekadar untuk menyakiti satu sama lain..lebih baek perkenalan dan cerite ini tidak pernah berlaku dalam coretan perjalan hidupku..

~sekian~

SAYA DOKAN AWAK BERJAYA DENGAN APE YANG AWAK BUAT


-Peace No Love-

0 comments: