CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday 9 November 2012

habis sudah...


…salam…

Pejam celik,pejam celik….dah habis sekolah….hurm….sungguh cepat mase berlalu..aku sendiri pom tak sangka…yelah..terase macam baru je semalam aku melangkah masuk ke Vokasional Kuantan..heheh….

Tahun 2012 pom dah tak lame lagi akan melabuhkan tirainya..& akan bermulalah cerita baharu pada tahun hadapan…itu pom kalau umor panjang..heheh…kalau boleh aku tak nak tahun 2012 ini berakhir….

Bukan ape…banyak peristiwe, kenangan & cerite yang terselit pada tahun ini…ade yang happy & tak lupe gax yang sebaliknya…huhu….hurm…ape2 hal aku memang tak sangka yang aku telah tamatkan batch pada tahun ini…

Aku masih ingat mase mule2 aku masuk skolah Vokay…memang sumbax…dah lah aku ambik  kursus yang aku tak pernah dengar sebelum ini..pastu tak dop sorang pom yang aku kenal mase tuh…huhu…aku ade gax terfikir untuk tukar sekolah..tapi…nanti rugi plax coz bukan senang nak masuk skolah tuh…

Then bile dah mule kenal2 terase macam sayang pulax nak tinggalkan sekolah nih..heheh..yelah banyak peristiwe yang berlaku….yang mane aku berjumpe & berpisah dengan ‘DIA’….aku belajar ape tuh erti perasaan sayang,perasaan rindu & macam2 lagi..even sekejap..tapi itu semua memang bermakna…

Tak lupe gax kawan2 yang baru…aku berkenalan dengan budax2 yang datang dari jauh..yang datang dari N.9 , Klang , Johor ,F.Newzeland , Terengganu & lain2 negeri..aku pom tak ingat coz banyak sangat…haha…pape hal memang njoy , happy & terbaek lah coz dapat berkenalan dengan korang..aku harap korang tak lupekan aku….hehe….kalau ade umor harap kite dapat berjumpe…

Dan yang paling takkan aku lupe peristiwe berkenalan dengan cikgu2 praktikal…walaupun sekejap..tapi…banyak memori yang tercipta….thanx to cikgu As , cikgu Huda & tak lupe gax cikgu Midah & cikgu Saufu..walaupun tak pernah mengajar….hehehe…

To cikgu As & cikgu Huda..thanx coz dah mengajar….heheh…rindu lax rasenye nak kacau2 nak gurau2 ngan cikgu..well cikgu kan satu kepale ngan kiteorang….hahaha…jgan marah2..nanti kene jual…semoge jadi guru yang berjaya & lebih garang….hahaha…

Okeyh lah….rase nye dah cukup panjang nih…macam karangan SPM lax…haha..pape hal…aku memang takkan lupekan cerite yang berlaku pada tahun nih… thanx a lot pade korang sume yang terlibat secara langsung or tak langsung dalam coretan cerite perjalan hidupku ini…

Insyallah kalau ade umor panjang…kite berjumpe lagi tahun hadapan…..even aku pom tak sure hari tersebut masih wujud atau tidak…..hehehe….

~sekian~


-Peace No Love- 

0 comments: