CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday 4 November 2012

cerite & kenangan semalam..(lupekan atau teruskan)??


…salam…

Huh………..macam mane la nak citer eak?? hurm…..da nak sebulan..tapi…still tak boleh nak lupekan ceriter tuh…

Tak tahu lah nak buat ape lagi supaya aku dapat lupekan cerita antara aku & dia..huhu…aku tahu..memang sukar untuk melupekan seseorang yang pernah kite sayang…tapi sampai bile aku nak terus macam ni kan?? hurm….

Kalau dia boleh lupekan aku..maknanye aku pom boleh gak lupekan dia…memang betol orang cakap…kenangan tak boleh dipadam…tapi….setiap kali aku teringatkan kenangan tuh..mesti aku rase rindu pada dia…huh…memang aku dah psycho..

Sedangkan dia dah buang aku dari hidup dia..tapi aku still nak fikirkan pasal dia…hurm… aku pom dah buntu…tak tahu ape lagi yang aku patut buat supaya aku dapat lupekan dia..

YA ALLAH…..ape lah ujian yang sedang aku lalui sekarang nih….kadang2 aku berharap aku tak pernah jumpa dia & cerite antara aku dan dia tak pernah berlaku jika aku tahu ia berakhir dengan kekecewaan,kesedihan & kerinduan yang tak masuk akal nih…huhu..

Hurm……jika ini lah coretan dalam cerite perjalan hidup aku..aku akan cuba untuk menerimanya & mengharunginya dengan tabah & cekal..

Tapi jika cerite ini sekadar untuk ditangisi & untuk mengisi kekosongan hati ini…aku mohon pada-Mu supaya kembalikan aku pada reality & lupakan aku pada kenangan & harapan yang lalu…




-Peace No Love-

0 comments: