CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday 3 November 2012

bye-bye..ade umor panjang kite jumpa lagi... :-)


…salam…

Huh….sekejap jerk da masok bulan NOVEMBER & hari ni…hurm….sedih la pulak rase..hurm…tak tahu lah kenape tibe2 jerk rase sedih..huhuhu..maybe sebab akak aku dah balik Kelantan kot..huhu..memang tu ah yang aku nak cerita..

Hurm…sekejap jer rase..then, sedar2..akak aku dah habis cuti..hukhukhuk…hurm….patot nye dia balik semalam..tapi bas tuh ade problem..(air-cond) meletup..so terpaksa post-pone hari ni..hehe..bagus gax dia balik hari ni..law dia balik semalam tak sempat aku nak ikot pergi hantar dia kat terminal…
Huhuhu…sedih tuh ade larh jugak..ingatkan mase dia ade boleh larh nak pergi photo shoot..sekali handphone aku hilang da…hurm.. :'(

Then, bila dah sampai kat terminal..semua dah beres..tiket da check..dia pon da naik bas..aku & ibu just tunggu bas bergerak jerk..tibe2 aku rase sayu pulak bila dengar cerita sorang pakcik nih…

Ntah lah kenape..tapi kesian pulak aku dengor cerita dia…bukan apa…dia sanggup bawak motor daripada Panching..semata2 nak hantar anak dia kat terminal..walaupun anak lelaki dia pengsan dalam bilik air..tapi demi nak hantar anak perempuan dia pergi belajar..dia sanggup korbankan mase dia…huhuh…

Pastu tibe2 jerk aku rase macam nak menangis..huhuh..tapi aku tahan jerk..hurm..aku memang tak dapat bayangkan macam mane suatu hari perkara yang sama terjadi pada diri aku..hurm..ape2 hal memang aku hargai lah jasa ibu-bapa yang macam tuh…hehe…

And for my sister..belajar rajin2..hehehe…jangan jadi macam aku..asyik main2 jerk..sampai belajar pon lingkup..haha…INSYALLAH..kalau umur aku panjang kita jumpe lagi mase ka cuti sem bulan 2..hehe..

-Peace No Love-

0 comments: