CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday 15 April 2014

story untuk 2014

….salam…


ape citerw lah semua eh?? hope sihat-sihat lah selalu hendaknye…wah..lame sungguh rase nye tak update story morry…actually bukan tak nak update blog nih..tapi tak dok mase..busy ngn keje lagi…banyak bende nak kene buat…kalu tak silap last update bulan Oktober tahun lepas…wah…lame sungguh tuh…huhuh….

so untuk post yang sekarang tak tahu nak story ape..hurm….okay kite mule ngan sekolah lah…sekarang umur aku dah 18…yeay..dah tua pown…result?? result boleh lah..padan lah ngn budak belajar main2…hahaha…asalkan tak dok fail…syukur…

and kerja…sekarang aku keje cashier kat Petronas..dekat jerk ngan umah…dah nak masuk 3 bulan dah..habis bulan April nih cukup arh empat bulan…tapi tak lame aku nak resign dah…yelah..pengurusan ntah pape..janji lain..tapi dapat lain…

banyak kawan baru aku dapat kat sini..rase sedih pulak nak tinggal kan diorang..tapi ape boleh buat kan…terpakse lah teruskan niat aku tuh…banyak benda nak kene settle kan sebelum kau sambung belajar…
sambung belajar?? Hahah…itu menjadi tanda tanye…tak tahu lah nak sambung kat mane…yelah dengan result SPM cukup2 makan jerk..tapi aku akan usahakan lah…hurm…ape lagi eak??? Ntah lah nak tulis ape…aku pown tak tahu…kay lah…sampai sini je kowt story morry nye…lain kali lah pulak…

-sekian-


~Peace No Love~

0 comments: