CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday 25 April 2014

maka berakhirlah sebuah cerita

…salam…

hurm…macam2 aku rase sekarang….tak tahu lah nak luah kat sape…tak ada orang yang sudi mendengar..nasib lah ade blog nih..dapat lah legakan perasaan yang sedang bercelaru ni….ntah lah..tak tahu lah nak mule macam mane… yang pasti sedih sangat-sangat-sangat-sangat…rase macam kosong jerk hidup nih…tetibe terdetik macam nak BUNUH DIRI….astaghfirullah….

tapi yang pasti semua teka-teki dan persoalan selama ini telah terjawab semalam….akhirnya keputusan telah dibuat dan mungkin keputusan yang dibuat itu adalah untuk selama-lamanya….

setelah hampir 4 tahun hubungan yang terjalin..akhirnya semalam menjadi penamatnya dan pengakhiran semua cerita antara aku dan ‘dia’….hurm…takkan nak salah kan dia…yang pasti memang salah aku dalam hal ini..sebab??? sebab aku tak dapat beri perhatian kepada dia…

yelah pertemuan mesti ada perpisahan…even aku tak pernah bersua dengan dia…tak pelah..mungkin ini jalan harus aku lalui dalam melengkapkan perjalanan hidup ini…aku terima…

just nak awak tahu…no matter what happen in future…perasaan sayang saya pada awak tak akan padam dan takkan sama even suatu hari nanti ada pengganti yang hadir dalam hidup ini….

BERDOA lah andai ada jodoh di lain lembaran kita akan bersua even secara tak sengaja dan seronok dapat berkenalan dan berkongsi perasaan dengan awak dalam melengkapkan cerita perjalanan hidup saya ini….

~sekian~

-MEMORI UNTUK DIINGATI,BUKAN UNTUK DITANGISI…KENANGAN UNTUK DIRENUNGI BUKAN UNTUK DIULANGI-

Seronok dapat kenal awak sayang ( Siti Nadira)




-Peace No Love-   

0 comments: