CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday 15 April 2014

cerite tempat kerja


-salam-

entri kali ni tentang kerja aku…kay…saje nak bagitaw ualls..kalu tak nak tahu tak pelah…aku kerja sebagai casher kat stesen minyak Petronas…pade mule nye memang lah best..tapi lame2 jadi ngarot….

part yang best ialah aku dapat kawan baru…ramai..adelah dalam 10  orang cam tuh…tapi part yang tak best nyerw bahagian bos…mule2 memang lah janji cantik…itu lah ini lah then bile ade problem sikit..abis semuanye…

bayang lah..aku kerja 12 jam tapi gaji lebih murah dari lapan jam..ape ceritew??? Haish..bos2…tu belom masuk bahagian short…kalu short lagi lah..potong gaji terus…paling tak masuk akal membe aku…aku gelar (Cik Purple)..kesian pown ade gak dia short 2-3 kali gak..tapi jumpe semula duit tu then yang last dia short dalam RM500…tapi tak tahu kemane pergi duit tu…CCTV nampak dia letak dalam peti besi..tapi bos kate tak dek…

hurm ape lagi..bos terus berhentikan dia kerja..gaji pown tak dapat..kesian..tapi ape boleh buat…nak slah kan dia pown tak boleh…kawan aku pown short RM500 hari yang sama..tapi duit tu tak jumpa jugak..pelik2..mungkin kah TOYOL???
Haha…tu menjadi tanda tanya pada aku sampai sekarang…

so…semua nya masih misteri sampai sekarang…mungkin suatu hari nanti akan terjawab misteri ini…

~sekian~


staf2 Petronas


aku dan mirul


aku dan mirul


aku,mirul & mus


aku dan tikah




-Peace No Love-

0 comments: