CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday 19 April 2014

Cik Purple

…salam…

17,18,19..eh nape bilang nombor pulak ni???hehe..ni la nak story morry ni….hurm..tak tahu lah nak mule cam mane tapi yang pasti hari ni Cik Purple dah takdek… sob..sob..sob..(kesat air mate)..jangan salah sangke pulak..bukan dia tak dek selamanya..just dia dah pergi jauh…

siape Cik Purple tu??..hah..Cik Purple tuh urm..ape nak panggil eak..budak??eh makcik lah…hahaha…ni lah..dia bekas staf kat tempat aku kerja…yelah setiap pertemuan tu pasti diakhiri dengan perpisahan…itu tak dapat disangkal lagi..memang sudah menjadi resam dalam kehidupan kite….

hurm….rase sumbax pown ade jugak..yelah dah tak dok orang aku nak kacau…kenape panggil dia Cik Purple??sebab dia tu sibuk..orang suke kaler purple dia pown suke jugak..orang suke tur       quoise dia pown same jugak..kadang2 rase nak cepuk jerk..tapi orang tua kan tak sampai hati pulak nak cepuk..hahaha...hurm….

yelah nak buat macam mane kan…takkan nak halang…pertemuan memang diakhiri dengan perpisahan…mungkin pertemuan dengan Cik Purple tu untuk mengajar aku sesuatu yang baru atau mungkin sekadar untuk menambah kenalan yang baru….tapi yang pasti pertemuan aku dengan Cik Purple telah mengajar aku sesuatu yang mane aku sendiri pown tak dapat nak describe kan

mungkin jika dipanjangkan umur akan bersua kembali dengan Cik Purple  atau mungkin hanya menjadi memori yang akan di ingati sepanjang perjalanan kehidupan ini….

-SETIAP PERTEMUAN PASTI DIAKHIRI DENGAN PERPISAHAN,YANG AKAN KEKAL HANYALAH MEMORI YANG DICIPTA SEPANJANG PERTEMUAN ITU DAN AKAN MENJADI INGATAN & KENANGAN SEPANJANG PERJALAN KEHIDUPAN KITA-

ini lah Cik Purple tu










~sekian~



-Peace No Love- 

0 comments: