CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday 24 March 2013

rindu???...oh kenape??....



…salam…

Fuh…letih betol…letih bukan ape…coze layan Najib kat Janji Ditepati tuh..hahahaha…mau tak nye…keluar petang..tengah malam baru bolei balik…huhuhhu..semuanya JAM punye pasal..yelah..semua event nak buad kat Kuantan..macam dah takdep tempat lain..hahahaha….
.
Tapi pape hal memang enjoy larh…tidor kol 1.30 pagi..bangon kol 12 tengoh hari…engatkan lepas solat subuh nak jogging…tapi sebab dah letih…semuanya tak menjadi…hahahaha….

Eh2…back to the story…haish…lalok betol..hurm…aku tak tahu lah kenapa akhir2 nih aku rindu sangat2 kat ''dia''…dah macam2 aku buad untuk hilangkan rasa rindu nih…tapi tetap tak jadik…

Kalaw ikotkan hati memang aku nak text jerk ''dia''….aku nak cakap yang aku betol2 rindu ''dia''..tapi……semua tuh memang mustahil…yelah….''dia'' memang busy…aku tak nak ganggu ''dia''….hurm….

Tapi…semalam…terubat jugak rindu aku…sekian lame aku tak bercontact ngan ''dia''…and finally…''dia'' text jugak aku…event sekejap..tapi dapat lah jugak lepaskan rindu nih…hehehehe…..

Kalaw bolai nak jerk aku ajak ''dia'' hang and aku nak luahkan segala ape yang aku rasa selama nih kat ''dia''…tapi….tak mungkin lahkan…aku pom tak tahu kenapa..banyak2 pompan yang aku kenal..tak pernah lagik aku rasa sampai macam nih…

Hurm….tak kan lah aku dah ''falling in love'' ngan ''dia''???.....huh…mustahil2…memang mustahil…tak mungkin…aku memang tak layak untuk ''dia''…hurm…tak pelah..aku rasa baik aku pendam jerk perasaan nih…

Aku harap satu hari perasaan nih akan hilang…aku hanya mampu berdoa agar ALLAH sampaikan rindu aku nih pada ''dia''


THANX A LOT AWAK…AND SORRY SANGAT2


~sekian~


-Peace No Love-

0 comments: