CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday 9 March 2013

persoalan , jawapan , pertemuan & kebenaran



...salam...

wah...lame tak bukak & update blog..perh...!!!... berhabuk,hapak,busuk & macam2 lagilah...hahahhaa......hurm...actually bukan taknak bukak or update...tapi..lappy aku rosak...so..tak bolehlah nak kongsi story morry...hukhukhuk....FB pom dah lame aku tak bukak...so..alang2 dah dapat bukak ni..adelah sikit story morry yang aku nak share..hehehe.. :)

hurm...tak tahulah nak start cam mane...tapi..ape2 pom aku akan try lah share story nih....yelah...setelah sekian lame aku pendam masalah ni..akhirnya aku temui juga penyelesaiannya....dan akhirnya terjawap juga segala persoalan aku ini...dah lame aku mencari jawapannya...dan akhirnya aku temui juga...hahaha

betollah segala sangkaan aku selama ini....pada mulanya aku tak percaya..tapi..akhirnya terbongkar jua & terjawap lah segala persoalan aku selama ini yang mengganggu aku...

''pertemuan''...ye... pertemuan...pertemuan memang indah..lebih2 lagi pertemuan dengan seseorang yang dah lame kita menyimpan perasaan padannya.....hurm...pertemuan aku dengan ''dia'' telah mencipta seribu memori yang tak akan aku lupa...even sekejap..tapi aku rasa itulah pertemuan yang pertama & terakhir antara aku dan ''dia''

hurm.. aku harap pertemuan itu tak akan berlaku lagi..kalau bolei aku nak lari jaoh2...dan aku nak lupakan segalanya....tapi... semakin aku cuba untuk lupakan..semakin kuat ingatan aku pada ''dia''...waduh...binggung aku di buatnnya...

aku bukan ape... aku just tak mau kacau ''hak orang''..itu prinsip hidup aku...kalau seseorang itu dah berpunya..aku akan cuba untuk jaohkan diri even best friend aku sekalipun..

and lastly...kebenaran yang selama ini terlindung akhirnya terbongkar juga.....betol lah semua sangkaan aku selama ini..hurm...tak pelah..aku harap semua bende2 yang anoyying ni akan cepat2 hilang dari ingatan aku...hahahha..

and pada ''awak''' sorry sangat2..

sampai sini jelah aku rase storry yang ntah pape nih..pas nih nak update yang happy lax...hakhakhak...

~sekian~

-Peace No Love- 

0 comments: