CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday 17 March 2013

kecurangan



…salam…

CURANG!!!!!.....huh….KECURANGAN boleh berlaku kat mane2 jerk…tapi yang paling sakit hati & terox bile kecurangan tuh berlaku kat depan mata kite sendiri..memang terox & bengkek gilerw larh rasenye….kalaw bolei nak jerk tampor2 muke orang tuh….

choopp2……..story nih tak dep kene mengene ngan aku..jangan salah faham pulax ye…..aku kan single…so….mustahil lah aku yang lalui semua ini…hahahahaha….

actually…story nih pasal kawan aku…aku bukan nak busybody….sebab aku nih blogger…so….aku share lah story nih…..hihihih…sebagai pengajaran & tauladan kita bersama……cewah…huhuuuhuhh….

bende nih baru jerk berlaku…urm…..ary semalam.. (ahad)….time tuh aku & kawan2 hangout..tapi aku tak sangka lah yang bende macam nih akan berlaku……

hurm…….tapi ape boleh buad…mungkin ALLAH nak tunjukkan kebenaran pada kawan aku tuh….tapi memang betol2 sakit hati & kecewelah bile orang yang kite sayang selama ini curang depan mata kite….

hurm…aku betol2 kesian tengok kawan aku…tapi…..ape boleh buad….one thing aku respect pasal kawan aku tuh…..even dia dah nampak sendiri depan mata dia yang awex dia curang…tapi dia still dapat kawal perasaan dia…..memang aku respect lah….

tapi…aku rase bersalah jugax coze aku yang ajak kawan aku tuh hang sekali…kalaw aku tak ajak…konfem bende nih tak kan jadik..huhuhh….

and…..alhamdulillah..sebab dia dah berbaik2 semula dengan awexs dia tuh…SYUKUR…!!!

so……to all…kalau dah berpunya…berusahalah untuk setia….jangan sesekali menyakiti atau memainkan perasaan seseorang….especially perasaan orang yang betol2 menyanyangi kita..huwahahahaha…..

~sekian~

-Peace No Love-

0 comments: