CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday 11 December 2012

luahan hati yang tak seberapa


…salam…

Aduish….hurm… nak start cm ne pom aku tak tahu…tapi…sebab dah tak dek orang aku nak luahkan…so…blog ni lah yang yang setia menjadi teman untuk aku mengadu segala suka & duka sepanjang aku bernafas…hehehe…..

Sebenarnya…ade sedikit luahan aku nak citerw…aku tak paham larh..asal jumpe jerk dengan kawan2 baik laki atau pompan.. soalan yang first diorang akan tanye ialah.. ''mane awexs''?? huh… macam lah aku nih sek2 awexs…huhuhu….

Tak semestinya setiap orang tuh perlu ade pasangan kan..?? kalau aku nih ade rupa tak pe lah jugak..ni..huh…dress up pergi Bandar pom hancur..huhu…aku bukannya apa..just aku tak berani nak letak harapan dan bagi harapan baik pada diri sendiri mahupun orang lain sebab aku takut aku akan hancurkan harapan tersebut…

Urm…mase aku chat dengan someone kat dalam facebook ad satu ayat dia yang aku akan pegang dan ingat sampai bila-bila.. ayat dia macam nih..’’BUKAN SEMUA ORANG YANG ADA RUPA TUH PERLU BERCOUPLE..SEMUA TUH BERGANTUNG PADA PEMIKIRAN MASING-MASING’’…so..aku rase tak perlulah nak bercouple2 nih…

Dan…..aku dah wat benda yang aku rasa paling annoying dalam hidup aku…mane tak nye..aku baru jerk chat ngn someone tuh..then aku dah mula ade perasaan suka kat dia..padahal berjumpa pom tak pernah…tapi..sekolah dia dengan sekolah aku dekat jerk…heheh…

Astagfirullah…ape yang aku mengarot nih..adush….aku sepatutnya tak bolei ada perasaan tuh kat mane2 pompan…kalaw awak bace entri nih awaklah yang saye maksudkan…kalaw bolei aku tak nak ade perasaan kat mane2 pompan…hey2…..AKU BUKAN GAY okeyh..tapi aku takut aku akan hancurkan perasaan dan harapan seseorang jika aku meletakkan perasaan dan harapan kepada orang itu…

Kalaw boleh aku nak sangat berdoa kepada ALLAH supaya aku tak pernah ade perasaan tersebut…tapi…memang tak masuk akal kan??? hahah…yelah..aku sendiri pom kadang-kadang keliru dengan ape yang sedang aku rase dan lalui….yelah..kalaw ini ujian untuk aku daripada-Nya…aku terima dengan hati yang redha..tapi jika ini hanya untuk membuatkan aku jadi tak menentu aku berharap agar perasaan ini akan berakhir..

Sampai sini sajalah luahan aku untuk entri yang tak bermakna ini…

~sekian~

-Peace No Love-

0 comments: