CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday 19 December 2012

kenapa aku harus lalui semua ini ??


…salam…
kenapa??kenapa??dan terus kenapa?? itulah persoalan yang bermain dalam fikiran aku skunk nih…aku tak tahu lah kenapa aku harus rase macam nih.. hurm… aku tak faham lah kenapa dengan perasaan aku sekunk nih…kalau bolei aku nak jerk cabut otak nih then nak jerk aku basuh ngn Clorox sampai jadik putih…hahaha….aku dah tak tahu ape yang harus aku buat supaya perasaan ini hilang..

tak tahu lah… dua tiga hari nih aku rase macam bodoh sangat..yelah… mane taknye…aku bolei ade persaaan pada orng yang aku sendiri tak pernah bersua muke dengan die..setakat berchat dalam facebook….

Argh..!! YA ALLAH… ape lah yang harus aku buat skunk nih supaya perasaan nih reda..kalaw ikotkan hati memag aku nak luahkan pada ''dia''..tapi.. aku takot yang aku nih hanya bertepuk sebelah tangan.. hurm…

Kalaw dulu aku selalu gax chat dengan ''dia'' tapi skunk dah tak macam dulu..mungkin ''dia'' tahu kowt ape yang aku nak cakap kat ''dia''.. hurm…

Aku tak tahu ape yang harus aku buat.. patot kah aku luahkan perasaan aku pada ''dia''?? atau mungkin biarkan jerw perasaan tuh hilang cam tu jerwk.. aduish…YA ALLAH.. bantulah hamba mu ini yang sedang kebuntuan….

Kawan aku ade gax cakap yang ''dia'' pom ade perasaan yang same pada aku..tapi aku tak percaya sebab aku dengan ''dia'' memang  terlalu banyak halangan..ibarat langit dan bumi….huh… ape yang harus kau buat skunk nih aku pom tak tahu… munkin aku patot biarkan jerwk perasaan nih terkubur dengan sendiri….terima kasih banyak2 pada kawan aku Nazrul coz dah beritahu aku perkara yang tak masuk akal nih….

Dan aku rase biarlah aku pendam jerk perasaan nih….
~sekian~

-Peace No Love-

0 comments: