CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday 8 December 2012

laman sosial (FACEBOOK)


…salam…



Haishseiman……sedar tak sedar… sudah bulan Disember…hahaha….sekejap je rase nak bukak sekolah semula…hurm…korang cam ne?? barang sekolah dah beli ke belom?? mesti dah belikan….erm….ingat lagi mase kecik dulu..bile nak bukak sekolah..hah..masing2 sibuk nak beli barang baru even barang yang ada masih elok..pastuh..bile dah beli…memang tak tidor malam punya…bukan ape…sibuk test..hahaha….memang syok…

Actually bukan tu yang nak di storykan….hurm…setiap kali cuti sekolah memang aku punye kerja ialah…membuta dan membesarkan badan…hahaha…lame2 aku jadi macam pelakon BOB KUMAN…haha…astarafirullah… mintak2 lah tak jadi macam tuh…

Aku dah try cari kerja..tapi bile test apply..jawapan yang aku dapat ''maaf lah dik, sini dah penuh''….daripada aku buang mase wat keje ngarot tuh…lebih baek aku dudux kat rumah & mengadap laptop 24/7 hahah….

Dan kat sini lah nak dimulakan story..haha…guest what…ape yang remaja sekarang buat kalau dah mengadap laptop?? haha.. pandai…jawapannya.. FACEBOOK…ye2…memang itulah kerja aku…celik mata sampai lah mata pejam semula….berfacebook lah kerja aku…

Dan yang paling aku takkan lupa…ade satu hari tuh aku..aku berwebcam..sampai pagi..memang giler…dan melalui facebook jugak lah aku berjumpa dengan kawan2 baru…sorry2..bukan awexs..tapi kawan…yelah…first aku berkenalan dengan adik angkat and second aku dapat tambah kenalan…bukan dekat2..jaoh lah jugak…contoh daripada Kuala Lumpur,Perak & Sarawak…hahah…


Nih…tengok kat bawah sini..my new frenz.. jangan jelez…:



---yang cubby-cubby nih adik angkat aku..Perak mari..haha...thanx to Alia @ Lia atau dipanggil ''Budax Kecik'' coz sanggup melayan kerenah abang yang giler2 nih..haha


--yang comey2 nih Sazwani @ Wani.. ni membe baru aku..hurm....die nih memang misteri sikit..tak banyak yang aku tahu pasal die..kalau chat pom sekejap-sekejap jerk...die pom bolei kecek Klate gox..hahaha...jupe gu doh lah aku..tapi takpe...seronok jadi kawan die..thanx



--yang tengah ''menurun'' nih...Eyka..kawan baru jugak..KL mari..yang best..die bolei kecek Klate..so..bolei larh aku wat2 sumbax dengan die..thanx Eyka coz sudi jadi kawan budax senget nih..

harap2 bile korang dah maju kehadapan jangan lupe kat Budax Senget nih....ingat..KEKASIH BOLEH DICARI,TAPI KAWAN SEJATI SUKAR DIGANTI


so..thats all for this time... kalaw ade lagi story mory yang best aku publish lah

~sekian~

-Peace No Love-
  

0 comments: