CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday 7 August 2013

ramadhan yang terakhir dan selamat hari raya



…salam…

hey allz……fuh…lame betol rasenye tak post story mory..hurm…maklumlah semakin lama semakin sibuk..huhuhuh….urm….hari ini ialah ramadhan yang terakhir dan esok raya….maybe ini merupakan ramadhan yang terakhir buat aku…hurm…..yelah ajal maut semua DIA yang tentukan…

okaylah…..banyak story mory yang berlaku pada aku dalam ramadhan pada kali ini…tapi banyak yang sedih daripada yang happy….hurm…aku ingatkan tahun ramadhan kali ini boleh lah aku perbaiki diri ini…rupanya tidak….

tapi yang paling aku takkan lupa dan aku sangat menyesal ialah apabila aku ditangkap oleh pihak polis…aku dituduh untuk mencuri motor…aku sangat terkilan…yelah…maybe ini balasan untuk budak macam aku nih….aku disabitkan kesalahan cubaan untuk mencuri..padahal aku tak tahu apa-apa….

aku sangat sedih kerana tiada siapa pon yang sudi be my side mase tu…mase aku duduk dalam lokap…parents aku langsung tak datang…..tapi nasib menyebelahi aku apabila aku dibebaskan kerana tuan punya motor tu tak buat laporan polis….tapi aku betol2 menyesal…aku dah malukan air muka ibu & ayah aku….

lepas aku dibebaskan….aku tak tahu kemana aku harus pergi..then aku bawak lah motor dan sedar tak sedar aku dah sampai Kelantan….jaoh betol aku bawak diri ni…aku ingat tak nak balik…tapi aku asyik teringatkan ibu…so…aku balik lah..aku tak nk susahkan hati dia….

hurm……sekarang aku betol2 menyesal…yang aku tahu aku memang tak bersalah…aku jadi mangsa keadaan…takpelah..mungkin ini pengajaran buad aku agar berhati-hati dalam memilih kawan…aku harap jika panjang umur..ramadhan yang akan datang betol2 dapat merubah diri aku ini…

so…memandangkan esok dah raya…aku nak mitak maaflah dengan korang2 jika selama ini aku ade buad salah…ade buad kecik hati korang,terlampau dalam bergurau dan macam2 kesalahan lah…harap diampunkan…..

~sekian~

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI KEPADA SEMUA UMAT ISLAM

-Peace No Love-


0 comments: