CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday 1 May 2013

sekali lagi??? kenapa???


…salam…

sekali lagi?? hurm….kenapa ini semua harus terjadi & aku harus laluinya untuk kali kedua…..

aku pom tak tahulah kenapa semua nih berlaku kepada aku..mungkin ini ujian yang harus aku lalui untuk menjadikan aku lebih dewasa & matang…..huhuhu….

kalaw aku boleh undurkan masa..aku harap aku tak pernah jumpa dngan dia langsung….bukan ape..aku just tak snggup nak lalui semua ini….yelah..mana tak nya….jujur aku katakan yang aku suka dia….tapi……hurm…..dia tak pernah dapat HINT yang aku bagi kat dia……

lagi pom aku dah tak sanggup nak lalui semua ini….kalaw boleh memang aku taknak langsung jumpa or tersempak dengan dia…..tapi ape boleh buat…..disebabkan aku ngan dia belajor kat sekolah yang sama…so….macam2 mana pom memang akan terserempak punya dengan dia….lagi pom kalaw aku tak tengok muka dia..tapi…aku akan rasa macam ade something jerk yang tak complete kalaw aku tak tengok muka dia…..

aduish…..serabai betol aku dibuatnya…..kalaw boleh aku nak jerk luahkan perasaan nih kat dia…tapi…aku tahu…aku bukan yang terbaik untuk dia….mungkin gax dia dah berpunya…..hurm….

tak pelah…..jika ini semua sudah tertulis dalam takdir perjalanan hidup aku….aku akan cuba untuk terima & lalui nya…..aku harap semua ini akan cepat2 hilang dari hidup aku nih….

~sekian~

-Peace No Love-

0 comments: