CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday 17 August 2012

pertemuan & perpisahan satu perjlanan dalm khdupan

17/8/12-friday

Perlu ke setiap pertemuan itu diakhiri dengan perpisahan?? Hurm.. aq rase perlu coz itulah perkara yang akan atau perlu dilalui oleh semua manusia.. Tak kira lah pertemuan itu diakhiri dngan kesedihan atau kegembiraan yang pasti sume itu telah tertulis untuk kita sume tempuhinya..

Siapa tahu mngkin pertemuan kita dngan sesowng itu mrupakan pertmuan yng terakhir.. hurm..pertmuan itu juga dpt mngajar kite menjadi insan yng lbih matang..

Jika pertemuan dan perpsahan itu brakhir dngn smpurna nescaya sesorng itu akan lbih mnghargai dan lbih memahami prjalanan yng harus mereka tempuh dlam khdupan.. Tetapi jika sebaliknya tentulah seseorng itu akan mrase kesal dan ade juga sesetengah antara mereka yang sudah putus asa untuk mneruskan hidup ini


Tetapi percaya lah ape yng brlaku terhdap diri kite ini samada sudah berlaku atau akan berlaku tentu ada hikmah disebaliknya..Tetapi pertemuan dan perpsahan dgan orang yang tersayang adalah yang paling tidak mahu dilupakan atau dilepaskan oleh sesorng..


So kepada mereka yng baru melalui perpisahan itu diharap dapat meharunginya dgan tabah.. N kepada mereka yang baru melalui peremuan itu diharapkan akan bahagia especially  pertemuan dgan orng yang tersayang...



sekian..

-Peace No Love-

0 comments: