CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday 16 August 2012

kisah yang takkan aku lupe

assallamualaikum... ni saye kene wat blog yang baru,coz yg lame da kene 'block'..hehehe..coz da lame x bukak...hope u all enjoy reading it... ni saye nak kngsi satu citew tntng kisah dlam perjlnan hidup..
 citerw nye camni

CINTA???/hahahhaha.......ape itu CINTA??? adakah ia wujud???atau hanya sepatah prkataan yg sering diucapkan oleh ank muda masa kini..??? Ilove  u,Wo Ai Ni,Saya sayang awak& Aishiteru..adakah itu dapat mmbuktikan cinta pada seseorng?? hurmm....aku pom x dpat nk mnjwabnye.. Bagi aku ia hanya sbuah msteri dan mimpi ngeri. Aku prnh terprngkap dlam jrat cinta ini.,ia x smudh yng disngka. Pada mulanya aku mmng gmbire bile dapt cinta yng pertama,tp ia taklah seindah yng aku byngkan.. Citerwnye bermule dari sini,. Mase aku form 1 aku x mngerti erti cinte smpailah satu hari., maybe da tertlis aku akan jatuh cinte,.Aku tngah jlan2 waktu rehat&pade mase tu lah aku ternmpak'dia'.. Aku tngok dia bolei tahan la gax, then aku pom minx tolng ngn membe pompan aku untuk usha dia..X sngke betol dia msih single,aku pom msok lah line.. Aku igt lagi mase tu aku x gune fon,so aku pom tlis r surt coz nak ajak dia kaple..., Esoknye dia pom replay surt aku n dia accept aku jadi BF dia..HOhohoho......btape gembire nye aku mase tu tuhan jelah yang tahu..Aku kaple ngn dia smpailh form2.. Tp....bile da naik form 2 dia da mule brubh.. Aku igt slame ny dia baek la p dia just nak maen2kan aku jerw.. Dalm mase yng same dia kaple ngan membe baek aku sndiri!!!!.. So aku pom clash la ngn dia.. Prasaan aku mase tu..Ya Allah...!! Tuhan je la yng tahu,nasib baek membe2 aku bg support.. Lpas 3-4 bulan dia pom clash ngn membe aku uh n dia ajok aku smbng balik ngn dia..heh dalm haty ni punye lah gmbire..., Aku bagi lh dia pluang yang kedua., aku igt dia da brubah tp rupe2 nye dia still ngn prngai lame die uh...
Mase tu buln Sept.,birthday dia jatuh hari raye... Dia pom text la aku.,katanye"x dop presnt ke??" So esok nye aku bagi lah presnt hndfon kat dia n duet raye skali.. Selang bebrape mnggu lpas tu dia text aku lagi,katanye,"saye rase kite x bolei truskan la hbungan ni coz saye x bolei setia pada awak". Aku tanye knape jadi cmni?? Dia pom jawab.."sbnar nye saye ade orng laen, da 2-3 blan sayee kaple ngan dia",. Aku punye lah kecewe smpai sbut name dia pom aku rase skit haty, n baru aku taw slame ny dia just nk gune2 kan aku untuk kpntingan dia jew..Start from that day, aku da x percayelagi ngn pompn2 n cinte2 ni., Bagi aku cinte ni ibrat bom yng tnggu mase nak(BOOOOOM!!!!!) mletup jerw..Prkataan keramat tu da tiada dlam kamus hidup aku skunk.. Aku ade trfkir wujudkah cinte tu untuk orng yang mcm aku ni?? atau ia hnye sbuah ilusi yangtiada pnghujungnye?? So kpade membe2 or knlan2 aku yang tngah hngat brcinte uh jage lah cinte kowng uh elok2.. Jngan lah jadi cm aku ni yang trprngkap dalam jerat yang menyakitkan ini..
   SEKIAN...
PEACE NO LOVE 4 EVER.....

0 comments: